2 Ocak 2013 Çarşamba

HAPPY NEW YEAR


Yılbaşı gecesine ait görüntüm işte böyleydi.Küçük ailem ile evde keyifli bir yemeğin ardından geceye arkadaşımızın evinde devam ettik.Gecenin bir bölümüne kadar evde olsak da bu şık olmayacağımız anlamına gelmiyordu  ve bence bu Ece Salıcı etek de şıklığın diğer adıydı.Kırmızı ile pembe asla yanyana gelmez diyenlere bu eteğe bir göz atmalarını tavsiye ederim.Alışagelmiş kurallarınızı yokedebilir.Zira artık moda da kuralların kuralını bozmuyor mu!!!

Bu geceye ve bu şık eteğin altına tabiki bir Manolo Blahnik yakışırdı.En sevdiklerim; pembe Blahnik'lerim...

Bakalım yeni yılda moda aleminde bizi ne gibi yenilikler bekliyor olacak.Merak etmeyin ben her şeyi elimden geldiğince sizlerle paylaşmaya çalışacağım.Tekrar herkese sağlık ve moda dolu bir yıl diliyorum.







Manolo Blahnik Sandals/Sandalet
Ece Salıcı Skirt
Hülya Avşar Top/Üst
Emporio Armani Watch/Saat
Agatha Bracelet/Bileklik + Cetas Ring/Yüzük + Accesorize Necklace/Kolye





4 yorum:

  1. Etegin ve ayakkabilarin inanilmaz guzel :)

    YanıtlaSil
  2. Manolo'lar kalpler yolluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. incecik bir fiziğe sahip olunca bak nasıl duruyor bebek gibi yerken yi ohh ohh götür baklavaları şimdi resimlere bakıyorum anca hala yiyorm bi yandan sarmayı çok yakışmış canmım sana gerçekten çok beğendim ayakkabılarını çok beğendim rengi çok güzel bide ilerdeki postlar için ayaklarını yakından çekiver 1.2 resim ayakkabıları yakından görelim uzak kaçmasın resimmde

    YanıtlaSil