30 Ocak 2013 Çarşamba

A GLASS OF WINE

Bir kadeh şarap,sevilen dostlar ve güzel sohbet...

Hepsinin birarada olduğu gece görüntüm işte böyleydi.Bu gece için Lady ayakkabılarımı giyeceğimi çok önceden planlamıştım ama diğerleri spontane oldu.Bazen böyle giyinmek gerçekten çok daha yaratıcı oluyor.Ben genelde ne giyeceğine önceden karar verenlerdenim ama bazen böyle yapmak da güzel oluıyor.




Top Shop Shoes/Ayakkabı
Nordeen Gangs Jeans/Kot
Zara Peplum Top/Üst
Beymen Club Spike Necklace +Accesorize Long Necklace/Kolye
Calvin Klein Watch/Saat

3 yorum:

  1. ayakarında o kadar harika duruyorki imrendim çok kıskandım ne desem az benimki gibi şişko değil ayakların güzel yani sandalet terlik rahat rahat giyersin benim gibi saklıcak yer aramassın güzel siten varmış beğendim canım

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim melis. Bence sende giymekten cekinme.

    YanıtlaSil
  3. ayaklarıma esnetik yaptırır senin ayakların gibi güzel olursa çekinmem canım o zamana kadar babetlerimle ben heeeehe

    YanıtlaSil