28 Eylül 2012 Cuma

LACE SKIRT


Benim için dantelin yeri her zaman ayrıdır.İster trend olsun ister olmasın dolabımda herzaman dantel bir şeyler vardır.Bu turkuaz eteğimi de yaz sezonunun başında Zara'dan almış ama bir türlü giyecek fırsat bulamamıştım.Şimdi bunun için çok kızdım kendime.

Bu ara her şeyi bu yeni ayakkabı ve çantamla kombinlemek istiyorum.Aslında kombinlerimi onlara göre yapıyorum demek daha doğru olur.Bu da demek oluyor ki beni önümüzdeki günlerde bu kahverengi bebeklerle sık sık göreceksiniz.

Hrekese güzel ve sıcak bir haftasonu diliyorum...










Stuart Weitzman Shoes/Ayakkabı(Harvey Nichols)
Gucci Bag/Çanta(Beymen)
Yargıcı Trenchcoat/Trençkot
Zara Skirt/Etek  + Home Store Top/Üst
Emporio Armani Watch/Saat + Cetas Ring/Yüzük +  PASSO Alaçatı Bracelet/Bileklik
Desa + H&M + Accesorize Bracelets/Bileklikler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder