4 Eylül 2012 Salı

DECOLLETE DRESS


Uzun süredir dolabımda bekleyen bir diğer kıyafetim de sırt dekolteli bu elbisemdi. 2 yıl önce indirimden almış ve hiç giymemiştim.Bayağa kızdım kendime doğrusu.Dolabımı elden geçirmenin vakti gelmiş galiba.Aslında bana bu elbisenin varlığını hatırlatan geçtiğimiz haftasonu Ralph Lauren den aldığım bu yeşil ayakkabılar oldu.Onu elime alır almaz bu elbisenin altında hayal ettim.Lacivert ile yeşili birbirine çok yakıştırdığım için heralde.















Ralph Lauren Shoes - Ralph Lauren Ayakkabı
Forever New Bag - Forever New Çanta
Zara Dress - Zara Elbise
Emporio Armani Watch - Emporio Armani Saat
Roman Bracelet - Roman Bileklik
Earing from my mother - Küpe Annem'den






1 yorum:

  1. çok güzel olmuşsun canım ben çok beğendim yakışmamış diyen çıkmaz heralde ayakkabılar hangisi yeşilde hangi model baktıklarımıda unuttum çok var ama hangisi aklımda tutucam

    YanıtlaSil