3 Ağustos 2012 Cuma

TOP GUN INSPIRATION



TOP  GUN filmini izlemeyen yoktur heralde.Ben en az 3 kere izlemişimdir ve bugün birileri 'hadi yine izleyelim' dese 'hayır' demezdim.

Bu fotoğraflardan bazılarına bakarken bu film geldi aklıma.Tabi bir de Ray Ban Police modeli gözlüklerim olsaymış daha güzel olurmuş:-) 

Bu mesleği yapanların  yani pilotların önünde saygıyla eğiliyor ve asıl konuya geçiyorum.

Çantamı;canim Alexander Wang'imi bu aralar elimden düşürmez oldum.Ben nereye o oraya.Sanırım aldığım günden beri sadece onu kullanıyorum.(Hımmm sanırım bir değişiklik yapma vakti gelmiş).Siyah Toms'larımı da aksine çok uzun zamandır giymiyordum ve onları da özlediğimin farkına vardım.O zaman ne yapıyoruz.Alexander Wang' a kısa bir 'bye' , Toms'larımıza ise 'hoşgeldin' diyoruz.









Alexander Wang Sunglasses - Alexander Wang Gözlük
Top Shop Shirts-Top Shop Gömlek
H&M Dress - H&M Elbise
Toms Shoes - Toms Ayakkabı



Alexander Wang Rocco Duffel Bag(new season)- Alexander Wang Çanta(yeni sezon)




Emporio Armani Watch - Emporio Armani Saat


Zara Yellow Bracelet(new season) - Zara Sarı Bileklik(yeni sezon)
Betty Jackson Bracelet - Betty Jackson Bileklik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder