13 Ağustos 2012 Pazartesi

PEPLUM TOP




Kadınların elbise,bluz, ve ceketlerinin altına eklenen pilili bir parça anlamına gelen peplum,önümüzdeki sezonda da  yükselişine devam ediyor.Yavaş yavaş sonbahar-kış koleksiyonlarını görmeye başladığımız vitrinlerde peplum, yine baş köşede yerini almış bile.

Zara peplum kıyafetler konusunda çok zengin bir çeşitliliğe sahip.Benim pelum bluzum da yaz sezonuna ait bir Zara. Hiç kuşku yok ki en kısa zamanda yeni sezonda da bu bluzlerden alacağım.












Michael by Michael Kors Shoes -Michael by Michael Kors Ayakkabı
Alexander Wang Bag - Alexander Wang Çanta
Zara Jeans- Zara Kot
Zara Peplum Top - Zara Peplum Üst
Bety Jackson Bracelet - Betty Jackson Bileklik
Prada Sunglasses - Prada Gözlük




1 yorum:

  1. çantayla fazla aram yok ondan bişe yazmıyorum o konuda bluz çok güzel ayakkabılarında kaldım yine iyki ayaklarını yakından çekiyorsun yoksa 1 km öteden resimde nasıl diye meraktan çatlıyorum ama ayakların çok narin ve güzeller gerçi hangi ayakkabı olsa sende güzel durur artık uykum geldiçok gözüm kapanıyor ama hala merak ettiğimden çıkamadım sitenden

    YanıtlaSil