23 Kasım 2012 Cuma

ERES TURKEY GRAND OPENING



Dün akşam, Fransız lüks mayo ve iç çamaşırı markası Eres'in, Esma Sultan Yalısı'nda yaptığı lansman kokteyline davetliydim.Kendine has yalın ve sade çizgileri ile bilinen marka, ilkbahar-yaz 2013 koleksiyonunu tanıttı.L'appart PR tarafından gerçekleştirilen lansman da Eres'in kreatif direktörüValerie Delafosse ile tanışma ve sohbet etme fırsatı da buldum.Ayrıca www.sirhotstyle.me bloğunun sahibi yakın arkadaşım Şerhat Şengül'ün de ne kadar şık olduğunu söylemeden edemeyeceğim.

Miray Gürsoy tasarımı eteğimle katıldığım lansmanda Louboutin Pigalle 'lerim ve vakko çantam eşlik etti bana.Bu muhteşem eteği yaz başında almış ,bir çok kez de giymiş ama onunla ilgili post yapamamıştım.Bu sayede onu da paylaşmış oldum sizinle.Bu arada, kısa bir süre önce Miray Gürsoy yeni atölyesinin açılışına davet etmişti beni ama yurtdışında olduğum için gidemememiştim.En kısa sürede gidip yeni cicileririni görmek için sabırsızlanıyorum.

Eres'in kreatif direktörü Valerie Delafosse ve
www.sirhotstyle.me bloğunun sahibi Serhat Şengül












Christian Louboutin Pigalle Shoes/Ayakkabı
Vakko Bag/Çanta
Miray Gürsoy Skirt/Etek
H&M Shirt/Gömlek
Emporio Armani Watch/Saat + AdR by H&M Bracelet/Bileklik
Sarkdish Necklace from Maldives/Köpekbalığıdişi Kolye Maldivler'den

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder