2 Eylül 2013 Pazartesi

LOVELY BRACELETS

Haftasonu tatilimiz için yola çıkarken görüntüm böyleydi.Beyaz bir şeyler seçmek mantıklı mıydı derseniz, tabiki değildi.Gideceğimiz yere varmadan benim etekşortum çoktan beyazlığını yitirmişti ama güzel bir fotoğraf çekimiyle bunları kamufle etmeyi başardım.Pembe CHUCHU bilekliğim bu ara en favori aksesuarım diyebilirim.Bir çok kişi bana bilekliği soruyor.Detaylı bilgi ve sipariş info@chuchu.com.tr adresine mail atabilirsiniz.Diğer hasır bilekliğimi de geçen hafta Beyoğlu Cassette'den aldım ama sonrasında Lidyana da da satıldığını gördüm.Benden söylemesi...




Zara Sandals/Sandalet + Zara Skort/Etekşort + Top/Üst from Passo Alaçatı/ +Gc Python Watch/Piton Saat + CHUCHU and Atelier Petites Pierres Bracelets/Bileklikler + Balenciaga Bag/Çanta + Michael Kors Sunnies/Gözlük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder